26 Ekim 2013 Cumartesi

Mutfağıma Hoşgeldiniz, Sefalar Getirdiniz

           Uzun zamandır aklımdayda bir türlü başalayamamıştım. “İnsanın zihninde biter herşey” diyen psikologlar varya !! Kulak verin onlara ; haklılar.

           Üniversiteye gidene kadar – ki yoksa aç kalacaktım - teoride çok şey bilen ama mutfağa adımını hiç atmamış birisiydim.

           Yemeği ve yedirmeyi seven birisi olarakta artık karşınızdayım.Mutfakları biraz dağıtma zamanı gelmedi mi acaba ? Hep oku hep gez hep uyu ... Bunları zaten herkes yapıyor öyle değil mi?

           Şuna inanın ki kendi ellerinizle yaptığınız nefis lezzetleri birde arkadaşlarınızla,eşinizle ve tüm sevdiklerinizle paylaşmak yok mu !!! İşte bu çok şeyden daha da zevkli ve heyecan dolu . Kadın olarak kendinizi keşfetmenizin , dinlemenizin en iyi yollarından mutfakta olmak.
   
            Bu arada amman diyeyim !!! Anneniz evdeyse mutfağın kapısını kapatın. Mutfağın hali malum ^^

           Hem “sen yeter ki oku kızım “ deyip çalışma masamızı yemek masası gibi donatıp hem de “kazık kadar oldun yumurta bile kırdığın yok” diye başımızın etini yiyen annelerimize inat gelin ! hepberaber mutfaklarımıza girip aslında istediğimiz zaman harikalar da yaratabileceğimizi ispat edelim.

           Ben yaptım oldu !!!

           Siz de yapın olsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder